Pogoji poslovanja in način uporabe spletne trgovine

 

 

1. NAKUP

NAKUP: na spletnih straneh je namenjen fizičnim osebam in osebam starejšim od 18. let. Stranka na vstopu v trgovino dobi obvestilo o vprašanju o polnoletnosti in z potrditvijo svoje starosti se obvezuje, da je podal resnične podatke. Stranke morajo ob naročilu navesti potrebne podatke za pošiljanje naročenega blaga na določen naslov. Osebni podatki se bodo uporabljali izključno za potrebe dostave blaga na strankin naslov. Osebni podatki se bodo hranili na varni lokaciji in se ne bodo posredovali tretjim osebam. Z potrditvijo nakupa se med prodajalcem in kupcem vzpostavi trajna pogodba o sodelovanju in velja do preklica prodajalca ali kupca. Cene veljajo tiste, ki so bile ob potrditvi naročila.

2. UPORABNIKI

UPORABNIKI SPLETNE PRODAJE: Fizična oseba je izključno tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem odstavku veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Vsebine na naši strani so zaščitena z varstvom intelektualne lastnine in se ne smejo kopirati za komercialne namene drugi subjektov. Uporaba je dovoljena samo za namene dodatnega informiranja s strani končnih kupcev.

Kopiranje vsebin brez pooblastila bo preganjano po sodni poti. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v NOVEM MESTU.

3. NAROČANJE

NAROČANJE

Pred naročanjem se mora stranka informirati o načinu varovanja njihovih osebnih podatkov in z nameni uporabe njihovih osebnih podatkov. Podatki se uporabljajo za naslednje namene:

1. dostava izdelkov
2. občasna obveščanja o prodajnih akcijah in novostih

Podrobno o tej tematiki Varovanje osebnih podatkov - detajlno

Naročanje izdelkov se opravi na način, da izberemo želeni izdelek, določimo količino izdelkov in ga z pritiskom na gumb NAKUP dodamo v košarico. Ob zaključku izbiranja izdelkov v polju košarica pritisnemo na gumb NA BLAGAJNO , kjer se bo pričel postopek zaključka naročila. Pri vnosu podatkov vas bo sistem spremljal in hkrati preverjal, da bodo podatki pravilno vneseni za obravnavo naročila. Pri postopku registracije je potrebno izpolniti vsa polja ki so označena z rdečo zvezdico (ime, priimek, naslov, el.naslov, geslo, mesto, državo). Sistem vas bo opozoril na napako pri vnosu elektronskega naslova z obvestilom, na kakšen način lahko popravite napačno vnesen naslov ali drug podatek.

Postopek zaključka naročila in sklenitve pogodbe je sestavljen iz 4 korakov (po registraciji):


3.1. Povzetek (košarica vam prikaže vse izbrane izdelke, tukaj tudi vpišete v polje »kuponi« kodo za znižanje, ki ste ga morda prejeli od nas. Na tem koraku lahko spreminjate količino izdelkov z pritiskom na + ali – poleg količine. Na tem koraku lahko dodajate kupone za različne prodajne akcije, ki ste jih prejeli v naših akcijah. Po vpisu kode v polje je potrebno pritisniti gumb DODAJ. Izdelki se odstranjujejo z pritiskom na sliko koša, ki je poleg izdelka. 
3.2. Naslovi: tukaj izberete naslov na katerega vam pošljemo naročilo. Ustvarite si lahko tudi dodatne naslove kamor vam lahko pošljemo naročilo. 
3.3. Dostava: Izberete način dostave. Strošek pakiranja in dostave znaša 4 eur. Za naročila nad 50 eur je dostava brezplačna.

3.4. Način plačila: izberite način plačila:

  • z gotovino po povzetju (+1,5 eur)
  • po predračunu (UPN nalog)
  • s kreditno kartico
  • paypal plačilo

Plačilo po povzetju: zaračuna se dodaten strošek 1,5 eur

Vse cene so navedene z vključenim davkom na dodano vrednost ( z DDV)

Na tem koraku si lahko preberete tudi vsa določila o pogojih poslovanja. Po pregledu vsebine morate dodati preklopnik v polje  "Strinjam se z pogoji poslovanja" pritisnite gumb ZAKLJUČI NAROČILO. Z pritiskom na gumb ZAKLJUČI NAROČILO se stranka strinja s pogojem "naročilo z obveznostjo plačila"

 Po izbiri načina plačila je še potrebno pritisniti na gumb POTRJUJEM NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA. S tem je naročilo potrjeno in sklenjena pogodba med prodajalcem in kupcem. Kupec lahko v vsakem koraku oddaje naročila popravlja svoje podatke s pritiskom na ustrezen zavihek in popravi podatke. Pri popravkih vas bo sistem obvestil o morebitnih napakah z ustreznim obvestilom, kjer je tudi navedeno kako odpraviti napako.


Vsa naročila kupca so dostopna po prijavi v spletno trgovino v polju MOJ RAČUN, kjer lahko po vaših željah urejate vaše podatke o naslovu, izpišete vaše račune. Vsa naročila se hranijo trajno in se lahko natisnejo v vsakem trenutku. Za ogled izpisanega potrditve naročila potrebujete prikazovalnik PDF datotek. Če boste naročali kot GOST vam sistem ne bo beležil vaših nakupov in ne boste mogli narediti vračila blaga preko obrazca, ampak nas boste morali obvestiti po telefonu ali elektronski pošti. Obiskovalcem svetujemo, da opravijo registracijo uporabniškega računa kot kupci. 

4. VREDNOSTNI BON

·         Vrednostni bon je darilna kartica, ki ga spletna trgovina Mimošanka proti plačilu pošlje kupcu v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec (Vizir d.o.o.) pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Mimošanka.

·         Vrednostni bon je moč kupiti v spletni trgovini Mimošanka. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru, da potrebujete vrednostni bon takoj lahko za pomoč pišete na info@mimosanka.si. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

·         Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona.

·         Uporaba vrednostnega bona: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. V spletni blagajni v polje ''darilna kartica'' vpišite 8-mestno kodo darilne kartice in kliknite ''uporabi darilno kartico''. Vrednost kartice se vam odšteje od končnega zneska košarice.

 

5. KOMERCIALNI POGOJI

KOMERCIALNI POGOJI: Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko www.mimosanka.si. S potrditvijo naročila fizična oseba nepreklicno soglaša s prodajnimi pogoji podjetja Vizir. d.o.o. Trajanje POGODBE, ki je ustvarjena na podlagi naročila, je omejena na čas dokler naročilu ne poteče zakonsko predpisan čas za reklamacijo in vračilo izdelkov. V primeru vračila izdelkov se obračuna cena izdelkov v končnem naročilu in se vrne razlika na naročnikov TRR, ki ga mora stranka posredovati samo ob vračilu izdelkov. Pogodba med kupcem in prodajalcem je na sedežu podjetja in je dostopna na poziv s strani kupca ali preko uporabniškega računa na spletni strani.

 

6.VRAČILA IZDELKOV in ODSTOP OD POGODBE

REKLAMACIJE, PREKLIC NAROČILA ALI VRAČILO BLAGA:

POMEMBNO OBVESTILO KUPCEM!

S potrditvijo in strinjanjem s pogoji poslovanja se stranka z elektronsko pogodbo zaveže k nakupu naročenega izdelka. Stranka se izrecno zaveda, da je s strinjanjem s pogoji poslovanja seznanjena, da sklenjena pogodba ni pretrgana dokler ni blago prevzeto ali preklicano. Pogodbe ni več mogoče preklicati od trenutka, ko je bilo blago odposlano na njen naslov! V tem primeru boste morali paket prevzeti in ga nato poslati nazaj!.

7.VRAČILA IZDELKOV

Potrošnik ima pravico skladu z ZVPot-UPB2 členom 43.č , da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporočiti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka vrnjena v roku 15 dni od prejema obvestila o odstopu (43.d člen). Edini strošek, ki bremeni kupca  v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora kupec vrniti v roku 15 dni od odstopa od pogodbe. Odstop se šteje tudi, če je izdelek kupec prevzel in vrnil brez obrazložitve.

Za vračilo ali reklamacijo lahko izpolnite obrazec za vračilo blaga, ki vam je na voljo v meniju MOJ RAČUN. Zadostuje tudi povratno elektronsko sporočilo, da odstopate od nakupa. Po izpolnitvi spletnega obrazca in odobritvi vračila z naše strani nam lahko blago vrnete preko Pošte Slovenije. Strošek pošiljanja je po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Stranka ima možnost odstopa od naročila/pogodbe v vsakem trenutku z uporabo uporabniškega računa, ki je ustvarjen na naši strani. V zavihku Moja naročila izberete naročilo, ki ga želite vrniti ali preklicati. Ob preklicu naročila v polje DODAJ SPOROČILO vpišite, da želite preklicati celotno naročilo ali samo določene izdelke. Nato pritisnite gumb POŠLJI.

Ob vračilu izdelkov, če ne želite podati razloga za vračilo je potrebno v polje RAZLOG ZA VRAČILO vpisati samo VRAČILO. Nato pritisnite na gumb OBRAZEC ZA VRAČILO.
Pomembno! Brez vpisa VRAČILO se vam obrazec za vračilo ne bo kreiral!

Izdelki morajo biti v originalni embalaži in nepoškodovani ter brez vidnih sledu uporabe. V primeru, da je izdelek uporabljen vam reklamacije ne bomo upoštevali. Vračanje pošiljk ne sprejemamo z odkupnino, ker na podjetju ne poslujemo z gotovino! V primeru da pošljete z odkupnino se bo paket vrnil na vaš naslov. Prav tako kupnine ne vračamo preko poštnih nakaznic, ker to ne omogoča sledljivosti plačil med podjetjem in kupci.

Vračilo kupnine bomo izvršili v roku sedmih delovnih dni od dneva prejema blaga na našem podjetju na vaš TRR.

8.ODSTOP OD POGODBE

1. kupec ima vedno možnost odstopa od pogodbe z enostavnim sporočilom na naše obvestilo o naročilu ali predvidenem datumu dostave. Razlog ni potrebno navesti.

2. Neprevzem pošiljke ni odstop od pogodbe. Kupec je po prejemu obvestila, da je bila pošiljka oddana v dostavo, pošiljko dolžan prevzeti in plačati kupnino v celoti. V primeru, da kupec ne prevzame naročila, bo prodajalec izstavil račun za manipulativne stroške (pošiljanje paketa, vračilo paketa, rokovanje z paketom 2x, stroški knjigovodstva) v višini 12 EUR (z DDV), ki jih bomo zahtevali za povračilo namerno storjene škode prodajalcu. V primeru neplačila računa za manipulativne stroške bomo zadevo predali v izvršbo.

Stranke prosimo, da v primeru, da si premislite o nakupu to takoj sporočite na naš e mail samo z dogovorom »ODSTOPAM OD NAKUPA«. S tem boste podjetju prihranili 12 EUR dodatnih in nepotrebnih stroškov pošiljanja in vračanja ter morebitnih stroškov sodne izterjave obveznosti iz naslova manipulativnih stroškov.

 9. PRAVNO VARSTVO

Z 10.5.2016 stopi v veljavo izvensodno reševanje morebitnih sporov med kupcem in prodajalcem v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), ki na sistemski ravni ureja izvensodno reševanje sporov (IRPS), ki izvirajo iz pogodbenih razmerij med kupci in ponudniki blaga. Izvajanje izvensodnega reševanja sporov izvaja ECDR, Tomšičeva 6, Ljubljana

Povezava na začetek sprožitve izvensodnega spora: KLIKNI TUKAJ

 POVEZAVA NA ZAKON O VARSTVU POTROŠNIKOV

Pogoji poslovanja veljajo od 21.7.2020 do preklica oz. spremembe.

Vizir d.o.o.

Lokve 10b, 8340 Črnomelj

Davčna št.: SI66644909

Matična št: 3375269000

Telefon: 070 33 44 33

 E mail: info@mimosanka.si

Izdelek dodan na seznam želja
Izdelek dodan v primerjavo